Громадянська кампанія "Курс-НАТО"
Мета компанії: досягнути консенсусу політичних еліт, представників влади, опозиції та громадянського суспільства щодо прийняття рішень необхідних для забезпечення незворотності Євроатлантичного вибору України, гарантованого Конституцією.
Завдання компанії:
1. Забезпечити прийняття необхідних законопроектів у сфері безпеки та оборони, рекомендованих Міжнародною Дорадчою Групою (Консультативна місія Європейського союзу, Представництво Європейського союзу, Представництво НАТО в Україні, посольство США).
2. Створення платформи для комунікації представників виконавчої та законодавчої влади, представників МДГ, громадянського суспільства та експертного середовища.
3. Формування в інформаційному просторі конструктивного наративу щодо перспектив членства України в НАТО, позбавленого фейків та політичних спекуляцій.
Інструментарій компанії
1. Моніторинг законодавчої діяльності спрямованої на прийняття необхідних законопроектів у сфері безпеки та оборони, рекомендованих МДГ.
2. Моніторинг офіційних заяв представників Української влади та офіційних осіб НАТО та країн-членів НАТО що стосуються перспектив членства України в Північно-Атлантичному альянсі.
3. Ознайомлення українського суспільства, представників влади та міжнародного співтовариства з результатами моніторингу.
4. Проведення циклу круглих столів за участі влади, опозиції, представників суспільства та міжнародних партнерів за для координації зусиль та подолання розбіжностей під час прийняття необхідних рішень та законопроектів.
5. Проведення інформаційно-мобілізаційної компанії, яка демонструватиме підтримку Євроатлантичного курсу українським суспільством.
6. Проведення адвокаційних компаній з метою стимулювання представників влади приймати необхідні рішення у визначені строки.
Принципи кампанії:
1. Інклюзивність. Партнерами компанії можуть стати всі політичні партії, громадські об’єднання та окремі громадяни, які підтримують Євроатлантичний курс України.
2. Понадпартійність. Компанія не може бути використана будь-якою політичною силою для електорального протистояння.
3. Відповідальність. Для участі в компанії запрошуються уповноважені представники органів виконавчої та законодавчої влади, парламентських фракцій, позапарламентських партій та запрошені експерти.
4. Прозорість. Доступність моніторингів, публічність діалогу влади опозиції та громадянського суспільства, об’єктивне інформування громадськості про обставини та роль відповідальних осіб на шляху прийняття рішень необхідних для отримання ПДЧ НАТО.
Рамковий план компанії
1. Формування ініціативної групи та оргкомітету кампанії до 25 травня 2021 року.
2. Моніторинг законодавчої діяльності спрямованої на прийняття необхідних законопроектів у сфері безпеки та оборони, рекомендованих МДГ та офіційних заяв представників Української влади, офіційних осіб НАТО та країн-членів НАТО, що стосуються перспектив членства України в Північно-Атлантичному альянсі. (Розпочато 17.05.2021).
3. Звернення представників громадянського суспільства та експертного середовища до влади, опозиції, МДГ та посольств країн-членів НАТО про необхідність створення Платформи, яка забезпечить досягнення мети та завдань компанії.
4. Проведення заходів в рамках адвокаційної кампанії (за результатами моніторингу).
5. Публічне висвітлення результатів кампанії (постійно).
Завдання компанії:
1. Забезпечити прийняття необхідних законопроектів у сфері безпеки та оборони, рекомендованих Міжнародною Дорадчою Групою (Консультативна місія Європейського союзу, Представництво Європейського союзу, Представництво НАТО в Україні, посольство США).
2. Створення платформи для комунікації представників виконавчої та законодавчої влади, представників МДГ, громадянського суспільства та експертного середовища.
3. Формування в інформаційному просторі конструктивного наративу щодо перспектив членства України в НАТО, позбавленого фейків та політичних спекуляцій.
Інструментарій компанії
1. Моніторинг законодавчої діяльності спрямованої на прийняття необхідних законопроектів у сфері безпеки та оборони, рекомендованих МДГ.
2. Моніторинг офіційних заяв представників Української влади та офіційних осіб НАТО та країн-членів НАТО що стосуються перспектив членства України в Північно-Атлантичному альянсі.
3. Ознайомлення українського суспільства, представників влади та міжнародного співтовариства з результатами моніторингу.
4. Проведення циклу круглих столів за участі влади, опозиції, представників суспільства та міжнародних партнерів за для координації зусиль та подолання розбіжностей під час прийняття необхідних рішень та законопроектів.
5. Проведення інформаційно-мобілізаційної компанії, яка демонструватиме підтримку Євроатлантичного курсу українським суспільством.
6. Проведення адвокаційних компаній з метою стимулювання представників влади приймати необхідні рішення у визначені строки.
Принципи кампанії:
1. Інклюзивність. Партнерами компанії можуть стати всі політичні партії, громадські об’єднання та окремі громадяни, які підтримують Євроатлантичний курс України.
2. Понадпартійність. Компанія не може бути використана будь-якою політичною силою для електорального протистояння.
3. Відповідальність. Для участі в компанії запрошуються уповноважені представники органів виконавчої та законодавчої влади, парламентських фракцій, позапарламентських партій та запрошені експерти.
4. Прозорість. Доступність моніторингів, публічність діалогу влади опозиції та громадянського суспільства, об’єктивне інформування громадськості про обставини та роль відповідальних осіб на шляху прийняття рішень необхідних для отримання ПДЧ НАТО.
Рамковий план компанії
1. Формування ініціативної групи та оргкомітету кампанії до 25 травня 2021 року.
2. Моніторинг законодавчої діяльності спрямованої на прийняття необхідних законопроектів у сфері безпеки та оборони, рекомендованих МДГ та офіційних заяв представників Української влади, офіційних осіб НАТО та країн-членів НАТО, що стосуються перспектив членства України в Північно-Атлантичному альянсі. (Розпочато 17.05.2021).
3. Звернення представників громадянського суспільства та експертного середовища до влади, опозиції, МДГ та посольств країн-членів НАТО про необхідність створення Платформи, яка забезпечить досягнення мети та завдань компанії.
4. Проведення заходів в рамках адвокаційної кампанії (за результатами моніторингу).
5. Публічне висвітлення результатів кампанії (постійно).